Personeelsplanning

Om een evenement succesvol te laten verlopen is een veelheid aan mensen nodig, onder wie vaste medewerkers, oproepkrachten en vrijwilligers. Purca biedt een aantal tools om deze mensen goed in te roosteren.

Zo is er de maandplanning, waarmee je makkelijk voor alle evenementen in de komende maand je personeel kunt inplannen. Om het overzicht te bewaren kun je personeel voor elke afdeling afzonderlijk (bijv. Horeca, Techniek, Kassa, etc.) inplannen. Tevens houdt Purca voor je bij hoevaak iemand deze maand is ingepland. Zo zorg je dat vrijwilligers niet te vaak, maar ook niet te weinig werken.

Een andere mogelijkheid is om de planning per evenement te doen. Alle in te vullen taken heb je overzichtelijk op een rij. Ook kun je hier achteraf invullen hoeveel uur iemand daadwerkelijk gewerkt heeft.

Vrijwilligers

Binnenkort zal het mogelijk zijn voor vrijwilligers om in te loggen in Purca. Zij krijgen dan zelf meer invloed op de personeelsplanning. Dit neemt werk uit handen van de personeelscoördinator. Naast de bestaande planningsmogelijkheden komen er in ieder geval de volgende nieuwe functies:

Het is natuurlijk geheel naar eigen keus of je van deze nieuwe functies gebruik wilt maken of dat je de personeelsplanning (voorlopig) op de oude manier blijft doen.

Sjablonen

Je kunt standaard personeelsplanning maken die voor alle evenementen hetzelfde is. Maar het is ook mogelijk om de personeelsplanning afhankelijk te maken van het soort evenement (bijv. pop, dance) of van de zaalsetting (bijv. balkon open/dicht).

Rapportages

Middels rapportages kun je de personeelsplanning zelf uitdraaien, maar ook de uren die je personeel gemaakt heeft. Heb je tevens uurtarieven opgegeven dan rekent Purca voor je uit welke kosten je hebt gemaakt.

Neem contact op